Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det alla hjärtans dag! :) jag gillart! Men det är väl såklart ingen som har missat det? Ska mysa järnet med mitt hjärta ikväll! <3

Igår var det jobb och så lite folk har det nog inte varit på länge! Men dagen trippade på väldigt fort ändå! Både Karin och mamma kikade förbi en sväng på fiket och resten av dagen spenderade jag med att lösa korsord! :) som den tanten jag egentligen är! Funderar på att köpa någon korsordsbok som man kan ha där nere när det är lite att göra! ;)

Gårdagskvällen spenderade jag med fina Frallis! Vi handlade först lite käk (tacos) som jag och Robin skulle bjuda på sen gick vi förbi Hemmakväll för att se om vi kunde hitta någon bra rulle! Vilket vi faktiskt gjorde! Going the distance med Drew Barrymore! Mycket mysig kväll med skratt!

Idag ska jag träffa Sandra en sväng! Vi skulle luncha när hon slutat jobbet för hon lär vara hungrig efter allt slit :) nu ska jag hoppa upp ur sängen och fixa lite! :)

Slog mitt rekord på wordfeud igår med! Så jäklans glad jag blev när jag fick de! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: