RAW COMEDY CLUB I LINKÖPING

Kategori: Allmänt

Så sjukt rolig dag igår! Först jobba med en av världens snällaste och roligaste personer jag känner! Fina Frallis! Kissing your ASS känns det som men det är bara sanning! Efter jobbet och städningen bar det av hemåt för att käka någonting innan kvällen! Bestämde oss för att testa den nya Kina restaurangen som ligger precis bredvid där vi nu bor! Iallafall ursunkig restaurang, personal som pratar engelska men maten alltså shit vad god! Så jäkla kryddigt så det bränner i munnen! Precis sånt som jag älskar! Om ni någon gång bestämmer er för att gå dit kan jag varmt rekomendera A2 i deras meny! Var strimlad biff, paprikabitar, kryddstark sås och ris! Sjukt gott! Till fick man chips och någon annan liten sallad? Vet inte riktigt vad det var men smakade helt okej!

Kvällen spenderade vi i Linköping på konsert och kongress såklart! Vad annars? Tillsammans med min kära mamma och Robins kära mamma! Tittade på RAW COMEDY CLUB! Mårten Andersson, Kodjo Akolor, Messiah Hallberg, Marica Carlsson, Måns Möller och Flip Schultz stod för underhållningen! Och jag höll på att dö av skratt! Kvällens bästa var lätt Flip Schultz! Dock skämtade han ju på engelska men alltså så jäkla rolig människan var! Skämtade bland annat om det svenska språket men de går inte förklara för då blir det bara så lame. Man måste ha varit där för att förstå! Älskar stand up!

Här får ni två bilder! Första från igår och andra från just nu! Min kära pojkvän som ligger och pratar med mig, helt ovetandes om att jag tog det här kortet! :) men söt är han det kan man inte säga någonting emot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: