Får vi följa med?

Kategori: Allmänt

Inflyttningsfest i lördags och det var en riktig jävla toppenkväll! Tack alla för en galet rolig kväll! Skrattade flera gånger så jag fick ont i magen!

Ledig dag idag och jag fick mig en överraskning vid ett hugget! Robin traskade in genom dörren och hade fått sluta tidigare! :) vi passade på att åka in till ikano för lite shopping. Både för kläder och lite fina saker till vår lägis! En hylla, en lyckta, två ljushållare, ett par shorts och ett linne rikare blev vi där! Självklart blev det en tripp till Mio med! De har så himla fina grejer! Där fann vi en vas och ett lejonhuvud! (klart vi ska ha lejon när jag är lejon i stjärntecken)! När kvällen närmade sig plingade det till i mobilen min, Natta undrade om hon kunde komma förbi en sväng! Och det är så jag spenderat min kväll, i gott sällskap! Tjejprat om allt och inget! Eftersom Robin är ledig imorgon med och jag börjar vid elva så passade vi på att hyra en film tills ikväll! Hjärtats val idag, jag valde i går! Mitt val igår blev Avatar, har tjatat om att jag vill se den jättelänge och den var mycket bättre än minnet vill minnas! Robin tyckte med om den det vet jag, bara att han inte riktigt vill erkänna det ;) eller hur hjärtat?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: