Myyyyyyyyys

Kategori: Allmänt

Jobb från 9.45 idag! Har varit mycket att göra till och från hela tiden! Jag förstår mig inte på vissa människor? När de ser att man har full rulle så kan de inte plocka med sig sina egna brickor??? De går ju ändå förbi där man ställer dem? Lathet på en mycket hög grad, det som gör mig mest upprörd är att det är barnfamiljer? Borde man inte lära ungarna att man plockar undan efter sig? Jaja alla är vi olika!! Efter jobbet hämtade Robin mig eftersom det fina vädret vi haft i några dagar nu var som bortblåst... Väl hemkomna i vår älskade lägis kurrade magarna så det var dags för mat! Öppnade kylen och ser att världens sötaste har fixat en liten kaka/tårta som vi myste med efter maten! Mycket gott och en gullig gest från en gulllig sambo! Hihi

Imorgon får jag ställa klockan, på min lediga dag! Ska till Jessika(studio hair art) och färga håret lite! Och på tal om hårfärgning så trollade jag bort Alice utväxt igår! Blev kanonbra!

Mums

Kommentarer

  • anna säger:

    de är ingen app, de är ett program på datorn som heter photoscape :)

    2012-03-29 | 09:20:37
    Bloggadress: http://onlyaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: