Helgen

Kategori: Allmänt

Vi ligger i sängen och tittar på tv! Vilket vi gjort nästan hela dagen! Fast jag har sovit en hel del med eftersom jag inte mådde sådär jättebra förut! Kunde knappt äta förut för jag kände mig proppmätt trotts att jag bara ätit en tallrik flingor till frukost och det var ungefär 4timmar där emellan? Kände mig jätte lustig i hela kroppen men det har gått över nu som tur är :)

I fredags var Sandra och Frida här och vi drack lite rosé och hade lite frukt/choklad till! Mumsigt! Jättemysig kväll med två av mina bästa vänner :) Igår var Robins mamma, Benny och Robins mormor och morfar här på middag! Vi bjöd på potatis och rödlök i ugn tillsammans med fläskfilé och en supergod sås! Till efterrätt hade hjärtat fixat en glassbomb med sorbet! En favvis från och med nu! :) Också denna kväll blev supermysig och trevlig! :)

Nu ska jag krama om min pojkvän och tända några ljus och sen ska vi mysa ner oss ännu en gång i sängen och invänta kvällens Wallander :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: