Stendöd

Kategori: Allmänt

Idag är jag sur! Min mobil valde att dö igår... Den reagerade inte på någonting?! Åh vad förbannad jag var/är! Och nej det var inte batteriet det var fel på för den var ny laddad! Har krånglat förut men det har alltid löst sig men inte denna gång! Alltid är det något som ska krångla!! Så idag har jag, mamma och brorsan varit i Linköping! Hade himla tur för garantin går ut på onsdag(!) så de skulle skicka den på lagning så nu har jag en sketen lånemobil! Yey! Blev lite shopping medans vi ändå var i Linköping! En träningströja, ett linne, en keps och strumpor. Kepsen ska mamma fixa spännet åt mig! Ledig imorgon så hoppas på strålande sol!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Jag ska lägga in bilder på sovrummet men jag har inte lyckats att ta några bra än! Så fort jag får tid att ta kort ska jag lägga ut på bloggen!! Vi är iaf jätte nöjda med resultatet!! ;) Hoppas allt är bra med er annars!? Kram

    2012-03-26 | 21:55:48

Kommentera inlägget här: